شخصی
شخصی

سلام.مهمترین درسی که اززندگی اموختم این بودکه هیچکس شبیه حرفهایش نیست



اختلاف طبقاتی داره بیداد میکنه

فاصله واحد ما با دختر همسایه مورد علاقمون که نباید ۷طبقه باشه ؟!

فوق فوقش ۱طبقه !



sms khandedar




این سواله برام ؟!!

چرا میگیم پشت کامپیوتر نشستیم

در حالی که واقعا جلوی کامپیوتر نشستیم ؟



sms khandedar




کاش میشد از بدنمون معذرت خواهی کنیم

مثلا نون خامه ای که خوردیم بگیم ببخشید واقعا هوس کرده بودم خواهشا چاقم نشو !

اونم بگه نه عزیزم این حرفا چیه پیش میاد دیگه …



sms khandedar




یک نوع سردرد هم هست که

اول شرایط برنامه کاریت رو میسنجه بعد شروع میشه

شدتش هم به مقدار کار و اهمیتش ارتباط مستقیم داره !



sms khandedar




مهریه جدید خانما :

۱۳۹۳لیتر بنزین !

آیا وکیلم ؟

عروس رفته بشکه بیاره

sms khandedar




یکی از بزرگترین دردسرای پسرا اینه که

یکی از مخاطبین خاصش ته ریش دوست داشته باشه و اون یکی ۳ تیغه !

اصن نابود میکنه آدمو …



sms khandedar




تنها ایراد تخم مرغ اینه که غذا نیست

بدتر از همه اینه که نمیخواد قبول کنه !



sms khandedar




امروز همسایمون یه احوالپرسی گرمی با من کرد که نگو

معلوم نیست چند گیگ دانلود کرده کثافت !

این رسم وای فای نوازیه آخه ؟



sms khandedar




آدمای قد بلند رو واسه خودشون دوست داشته باشید

نه به خاطر اینکه دستشون به کابینت های بالایی میرسه !



sms khandedar




اگر تو زندگی کمی احساس خوشبختی کردید

مطمئن باشید که جلو دوربین مخفی هستید

یه لبخند بزنید و برید دنبال بدبختی هاتون !



sms khandedar




کاش بالای سر بعضیا یه ضربدر کوچولو بود که

هر وقت حوصلشونو نداشتی روش کلیک کنی ، طرف بسته بشه !



sms khandeda




من اگه خدای نکرده ، بلا به دور ، گوش شیطون کر یه روز خواستم ازدواج کنم

روز قبلش هارد کامپیوترمو با گوشیامو با فلشامو کلا هرچی که خطری هست

رو اول فرمت میکنم بعد می برم طی یک مراسم کاملا محرمانه آتیش میزنم

خاکسترشم میبرم یک روز بارونی بالای قله ی دماوند میسپرم به دست باد !

کاره دیگه یهو دیدی یه فناوری کشف شد اطلاعاتو برگردوند ، شانس که نداریم !



sms khandedar




ینی هر موقعی حس میکنم شانس ندارم میام یه چند تا سایت ایرانی باز میکنم

اصن لامصب یه کلیک که میکنم برنده چند تا جایزه مختلف میشم !

اونم چه بسته هایی با چه درصد تخفیفی !

خدا خیرشون بده …



sms khandedar




دور نمی بینم اون روزی رو که میخوای مای کامپیوترو باز کنی

و تا کلیک کنی روش یه صفحه تبلیغم باز کنه !



sms khandedar




امروز بالاخره تکلیف خودمو روشن کردم

لامصب عجب نوری داره ؟!


sms khandedar




در حیرتم از شدت علاقه اشیا در حال سقوط

به انگشت کوچیک پاهای من !



sms khandedar

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

30 / 4 / 1393برچسب:sms,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

raha

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شخصی و آدرس raha-.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همه چی
دیوونه عاشق
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

تير 1393

 

صاحب عشق
جملات شگفت انگیزدکتروین دایر
سخنانی ازویکتورهوگو
جملات زیبا
sms
همه چیزدرموردiq
هوش بهریاهیجانی؟
دسته بندی
اهنگه........
اندراحوالات.......
خانوم حجابت؟؟؟؟؟
یه سوال
مایکل جکسون بنده خدا
خواهرحجابت؟؟؟؟؟؟
تفاوت تااین حد!!!!!!!!!!!!!
دختریاپسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمایندگی
عاقبت چشم چرونی
کم میارن

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







كد ماوس